torsdag 26 juli 2012

Välkommen!

Den här bokbloggen kommer handla mest om ungdomsböcker av den enkla anledningen att jag får huvudvärk av barnböcker på grund av den enorma textstorleken.  

Jag vill också passa på att berätta att den här bloggen är till för er, så tveka inte att kommentera mina inlägg - jag vill få både positiv och negativ kritik! Ni får gärna ge mig tips på böcker eller berätta om någon bok som ni vill att jag ska recensera. Allt är välkommet - vid undantag för snuskiga kommentarer, sådant som kan tolkas som mobbning och kommenterande av min stavning - för ibland stavar jag som en kratta! :)

Hälsningar



.Ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.