onsdag 10 oktober 2012

Bokugglans utmaning

Bokugglan har startat den senaste trenden inom bokbloggarvärlden;
Utmaning: Har du...? Och självklart kan jag inte vara den enda som inte gör den.

Jag har...
() Ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
(x) Fått recensions exemplar - jag fick ett igår, och hoppar nästan upp i taket av glädje!
(x) och inte skrivit om boken på bloggen - klart att jag inte har hunnit det än; jag är ingen supermänniska.
(x) Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst. - många gånger, tyvärr.
() Sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst. - nepp; då ställer de alltid någon följdfråga som får mig att verka dum, så det slutar med att jag erkänner att jag inte läst den.
(x) Tjänat något på min blogg. - en gratis bok (recensions exet).
() Har fått elaka kommentarer.
(x) Blivit stressad av att blogga. 
() Tänkt sluta blogga. - aldrig, det är det bästa jag vet. Det är jättekul att skriva, läsa andras åsikter samt att diskutera med folk som har samma intresse som en själv. Hur ofta får man göra det egentligen?
() Hållit det hemligt att jag har en blogg.
(x) Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen. - jag hade nog inte gått på bokmässan i år om det inte varit för bloggen. Jag hade inte heller lärt känna alla härliga, boktokiga människor där ute på nätet. 
() Haft andra bloggar.
(x) Gjort min design på bloggen själv.
(x) Betalat för något till bloggen. - räknas böcker? Det är ju trots allt en bokblogg.
() Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
(x) Träffat en annan bokbloggare.

Stoppa pressarna; jag har fått mitt första recensions ex!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.