torsdag 23 maj 2013

Hallå planeten jorden, jag är tillbaka!

Nej, jag är inte död. Eller, tjaa... nästan; har ni någon aning om hur många läxor jag har haft att göra de senaste veckan? Men allt mitt hårda slit har lönat sig! Jag har fått fyra A:n - hittills - och äntligen har min "att göra"-hög börjat minska. Jag kan till sist börja se ljuset i tunneln, Halleluja! 

Åhh, vad jag har längtat efter att börja blogga igen! Jag hoppas att ni har saknat mig lika mycket som jag har saknat er. Om inte annat så uppskattar jag verkligen att ni har orkat vänta så länge. Jag ska försöka bli bättre på att skriva inlägg under sommarlovet. Särskilt med tanke på att jag har många recensioner som jag vill skriva; jag har läst som en galning på senaste tiden. Inte för att det är något ovanligt bland bokbloggare ;)

Hur som helst, tack och hej igen. Det är skönt att vara tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Min skola försöker också ta död på mig x) Vet hur det känns!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka igen!! Har saknat dig i bloggvärlden, fick ett leende på läpparna när jag såg att du hade skrivit ett inlägg, tjohoo!^^ <3
    Har taggat dig att göra Bog Books Tag/Tegelstenstaggen: http://boklyckan.blogspot.se/2013/05/big-books-tagtegelstenstaggen.html

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.