tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

Nu ska man lära sig att skriva 2013, det kommer nog ta en månad eller två ;)

Det är rent otroligt att året redan är slut! Och det har inte varit något dåligt år heller. Jag har börjat nian - och fick fyra A:n i terminsbetyg, snacka om grädde på moset; jag startade bloggen, vilket utan tvekan var det bästa jag gjort på hela året - tyvärr så har jag inte hunnit läsa så många böcker som jag önskat i år, men det får jag försöka ta igen nu istället; detta året har jag dessutom börjat tjäna mina egna pengar, även om det bara är på sin höjd 200 kr i månaden, och det känns så skönt! Dessutom så överlevde vi 2012-12-21 ;) Ribban är verkligen hög för år 2013.

Många har idag skrivit sina nyårslöften och vilka respektive hur många böcker de ska läsa detta året, men det tänker inte jag göra. Jag ska bara fortsätta göra mitt bästa och se vart det leder mig. Jag kan trots allt inte göra mer än så. Och angående vilka böcker jag ska läsa så kan jag stolt berätta att jag inte har en blekaste aning om vilka böcker jag kommer att öppna. Självklart finns det böcker jag vill läsa, men det är varken säkert att jag kommer få tag på dem eller hinna läsa dem - framför allt det sistnämnda. Så vi får helt enkelt se vart vinden blåser...

1 kommentar:

  1. Jag håller mig också från boklöften i år igen, det blir som det blir helt enkelt :).

    Gott nytt år! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.