tisdag 20 november 2012

Skrivutmaningen - vecka 47




För tillfället så har jag fått idé torka och tänker därför ta en paus i Skrivutmaningen. Detta ger mig också en chans att hinna i kapp med de gamla uppgifterna, för jag har ärligt talat bara påbörjat en av dem. Skrivutmaningen ska starta igen i januari - nytt år och nya tag - så om ni har några tips om vad de kommande Skrivutmaningarna kan handla om så bara kommentera här! Anledningen till varför det inte börjar igen förrän om lite mer än en månad är att jag planerat en rolig grej till december. Jag tänker inte avslöja mer än så, än... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.