onsdag 19 juni 2013

Bra timad inläggsabstinens

De senaste dagarna har jag oturligt nog haft en oförmåga att skriva inlägg. Idag var det hur som helst tur - på sätt och vis - eftersom jag ändå inte kunnat skriva något av större underhållningsvärde. Idag är nämligen min födelsedag! Japp, det stämmer. Från och med idag har jag officiellt levt 16 år på jorden! Jag kan knappt fatta det själv; min 16:e födelsedag! Usch, jag börjar bli gammal.
   Detta har nyligen firats med två stora skålar med jordgubbar - med tillbehör - samt större delen av släkten. Och låt oss inte glömma alla de fina presenterna jag fick, vilka var förvånansvärt många i och med att jag knappt förväntade mig något i år. Om ni läser detta - ni vet vilka jag pratar med - så tack så JÄTTE mycket!



Imorgon ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Jag har en recension på Fallen ängel som ligger och bränner i bakfickan och en på Delirium som jag måste börja på innan jag glömmer bort vad jag tyckte om den.

Jag kan dessutom säga redan nu att jag inte har så mycket övrig bokinformation på lager inför sommaren, utan har bara recensioner inplanerade, och hoppas på ett mirakel eller två. Därför kommer det antagligen bli några glesa perioder, men de behöver ni inte oroa er för. Det kommer inte vara för att jag har glömt bort er, utan antagligen för att jag har lyckats få tag på en seg bok eller bara inte orkat sätta mig på min lata häck och skriva.

Hoppas ni alla får en bra sommar.

Vi hörs snart igen!
/.Ebba

2 kommentarer:

  1. Stort grattis på din 16:e födelsedag, jag önskar dig all lycka, haha! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas att du hade en superbra dag! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.