lördag 29 juni 2013

Sommartävling på Boklyckan

För att förgylla mitt sommarlov lite - så att jag inte bara sitter och dåsar i solstolen hela dagarna - har jag bestämt mig för att delta i Albas sommartävling. Något jag vanligtvis inte brukar göra, så längtar tills det börjar!



Tävlingen ska tydligen inbegripa en serie av "kluringar" som kommer levereras av ingen mindre än Alba själv var helg på hennes blogg.

Länk till hennes Sommartävlings introduktion går att finna här
och en länk till hennes blogg - Boklyckan - finns här!

Priserna är bokpaket sponsrat av förlaget Rabén och Sjögren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.