tisdag 11 december 2012

Julkalendern - 11 december

En bok du vill läsa, men inte har



Bara en? Vad tänkte jag egentligen när jag skrev denna frågan?! Härmed har alla tillåtelse att skriva flera böcker på denna frågan.

De böcker som jag vill läsa är följande:

  1. The mortal instruments - Jag har ingen aning om vad de handlar om, men var enda bokbloggare (och deten överdrift) har skrivit om dem - och det är ingen överdrift - så jag blir lite nyfiken.
  2. Percy Jackson - Jag han bara med de tre första böckerna i serien, och det gör mig galen.
  3. Safirblå och Smaragdgrön - Jag läste Rubinröd för ett tag sedan och har fortfarande inte kunnat släppa den. Tyvärr så kommer inte fortsättningen ut förrän nästa år! Jag får ladda med ett rejält läslager för att hålla mig sysselsatt tills dess.

1 kommentar:

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.