fredag 7 december 2012

Julkalendern - 7 december

En bok som har ändrat din åsikt om något helt och hållet oviktigt



Cirka den femte Lasse-Maja boken jag läste hade ett förödande resultat på mitt läsande - tror jag i alla fall. Jag var nämligen så trött på att läsa deckare efter den att allt mitt framtida intresse för deckarromaner spolades ner i toaletten innan de ens fått chansen. Jag antar att jag borde ge de böckerna en till chans nu när jag är mer mogen - och har fått en fem års paus från Lasse-Maja - men jag har fortfarande inte lyckats hitta någon som verkar spännande. Alla verkar bara vara mordgåtor, och det kan jag klara mig utan.

Fast nu när jag tänker efter så läste jag nog Da Vinci Koden förra året, och den var faktiskt bra. Den är väll en deckare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.