onsdag 5 december 2012

Julkalendern - 5 december

En bra bok som har blivit en bra film



Ett ord; Beastly. I vanliga fall brukar jag först förälska mig i boken och därefter intressera mig för filmen, men i detta fallet var det tvärt om. Jag visste faktiskt inte ens att det fanns en bok som hette Beastly förrän jag hade sett filmen - vilken jag av ren tur "råkade" sappa förbi på tv:n. Jag har hoppats att den ska gå igen på tv i evigheter, men förgäves. Självklart har jag inte lyckats hitta den på DVD häller! Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.