onsdag 29 augusti 2012

Tre på tre

Jag vet att idag egentligen inte är en av mina "Bloggdagar" - tisdag och fredag - men detta måste jag säga, eftersom på fredag ska jag skriva om "Bokbloggargänget" och deadlinen är på lördag! Jag ska vara med på Pocketlovers tre på tre utmaning, jag hoppas det i alla fall. Vi får se om jag kommer med. 





Utmaningen går ut på att du ska läsa tre böcker - samma författare, samma genre, börjar på samma bokstav m.m. - på tre månader. Om du vill anmäla dig kolla här - men som sagt, på lördag är det försent. Jag ska för övrigt läsa klassikerna - i alla fall min definition av klassiker ;) - Robinson Crusoe, Oliver Twist och Anne Franks dagbok.

Önska mig lycka till - det lär jag behöva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.