fredag 14 september 2012

Bokugglan

Den här veckans bokbloggare är (*trumvirvell*)...



Om det ändå vore så här soligt året om!


Om bokbloggerskan: 
Tova har bloggat sedan i mars 2009, om man kan kort sagt säga att hon har kommit ganska långt sedan dess. Hon har blivit intervjuad till tidningen Kamratsposten (KP), är med i Bokmässans bokcirkel i år samt är aktiv på både sin egen blogg och de olika utmaningar som slängs runt ute på nätet. Bokugglan var den första bloggen som jag började följa på riktigt och har inspirerat mig till många av mina inlägg.

Så varför fastnade jag för Bokugglan?
Tova skriver intressanta inlägg med varierat innehåll, med allt från bok-recentioner till bokbloggarskolan - vilket är tips om hur man kan göra sin bokblogg bättre. Hon skriver på ett roligt och engagerat sätt, vilket gör att jag inte vill sluta läsa!

För övrigt...
... var det Bokugglan som kom på idén till Bokbloggargänget. Mer info finns på hennes blogg; här.
Du kan även följa Bokugglan på Facebook och Twitter!

4 kommentarer:

  1. Men våra inlägg har ju typ lika mycket info eller hur, det tycker jag iallafall :)

    SvaraRadera
  2. har skrivit ett inlägg om recex och hur man kan få det på bloggen läs här: http://mybokshelf.blogspot.se/2012/09/svar-pa-fraga.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bussigt! Tack! Det ska jag kolla upp med en gång.

      Radera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.